روشهای افزایش فالور اینستاگرام

آنچه در این مطلب میخوانید:
روشهای افزایش فالور اینستاگرام

۲۱ روش اثبات شده برای افزایش فالوور در اینستاگرام :

  • حتما از یک استراتژی فکر شده برای اینستاگرام استفاده کنید.

    استفاده از هر گونه شبکه اجتماعی بدون برنامه مشخص منجر به هدر رفتن سرمایه و سوددهی بسیار کم برای سرمایه گذار می شود. از آنجا که این مقاله را می خوانید قطعا برای افزایش فالور اینستاگرام هدف مشخصی دارید. این هدف گذاری برای شروع عالی است. اما این هدف باید بخشی از استراتژی اصلی تجارت و برنامه بازاریابی شرکت شما باشد.
    چرا می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ شاید هدف شما برندسازی از طریق اینستاگرام، افزایش فروش محصولات یا خدمات، و یا افزایش ترافیک وب سایت از طریق اینستاگرام است.
    تمرکز بر اهداف تجاری شرکت شما، به حفظ حساب کاربری اینستاگرام کمک خواهد کرد. این هدف به شما کمک خواهد کرد بتوانید داستان برند تجاری را به گونه ای روایت کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و آن ها به فالورهای همیشگی صفحه اینستاگرام شما تبدیل شوند.

  • مخاطبان هدف را مشخص کنید.

    ابتدا باید مشخص کنید قصد دارید چه افرادی با چه ویژگی هایی مخاطب هدف شما باشند. به عنوان مثال اگر دوست دار گل و گیاه و به خصوص ساکولنت ها باشید، ممکن است به یکی از فالوورهای صفحه Tierra Sol Studio تبدیل شوید.

  • بیوگرافی و پروفایل جذاب و عالی برای صفحه اینستاگرام خود بسازید.

    پروفایل شما ستون اصلی حضور شما در اینستاگرام است و پروفایل خوش ساخت، کلید اصلی افزایش فالور است.
    دو سوم بازدیدهای پروفایل های تجاری اینستاگرام، از مخاطبینی که فالوور صفحه نیستند، حاصل می شود. برای کلیک بر روی دکمه Follow باید پروفایل صفحه شما، مخاطبان جدید را متقاعد و جذب کند. اگر پروفایل شما نامشخص و ناقص باشد و یا جذاب نباشد، آنها شما را فالو نخواهند کرد.
    روشهای افزایش فالور اینستاگرام  این موارد را در پروفایل خود رعایت کنید:
    نام: باید حداکثر ۳۰ کاراکتر باشد. اگر می خواهید در جستجوی اینستاگرام صفحه شما ظاهر شود بهتر است که در نام از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.
    نام کاربری: نام کاربری خود را مشابه سایر شبکه های اجتماعی همانند تلگرام یا فیس بوک خود انتخاب کنید. این کار باعث می شود که فالوورهای سایر شبکه های اجتماعی، شما را در اینستاگرام راحت تر پیدا کنند.
    لینک وب سایت: تنها مکانی است که در اینستاگرام می توانید یک لینک قابل کلیک به صورت رایگان برای مخاطبین جدید خود درج کنید.
    بیوگرافی: ۱۵۰ کاراکتر که می توانید برند خود را تعریف کنید و به بازدیدکنندگان جدید بگویید که چرا شما را باید فالو کنند.

  • محتوای جذاب به اشتراک بگذارید.

    یکی از روشهای افزایش فالور اینستاگرام ایجاد محتوای مفید می باشد این نکته باعث می شود تا افراد پست های شما را لایک کنند، زیر پست ها کامنت بگذارند و یا آنها را در صفحه خودبه اشتراک بگذارند. این گونه تعامل مخاطبان با صفحه اینستاگرام شما، الگوریتم اینستاگرام را ارتقاء می دهد و کمک می کند که صفحه اینستاگرام شما بیشتر در دسترس باشد در نتیجه فالورهای جدید بیشتری جذب کنید.
    هر آنچه که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کنید باید برای مخاطبان هدف جذاب باشد. هدف شما اطلاع رسانی، تعامل و درگیر کردن آنها با محتوای صفحه تان است. محتوایتان باید آنها را متقاعد به فالو کردن کند. کپشن هایی که منتشر می کنید باید هدفمند باشند.

  • صفحه اینستاگرام خود را در دیگر شبکه های اجتماعی تان تبلیغ کنید.

    اگر می خواهید فالورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید باید دسترسی افراد به صفحه اینستاگرام خود را راحت تر کنید. به عبارت دیگر پروفایل اینستاگرام خود را به گونه ای ایجاد کنید که به آسانی قابل دسترس باشد.
    اگر در دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید و در آنجا فالور دارید، اکانت اینستاگرام خود را به آنها معرفی کنید. لینک صفحه اینستاگرام تان را در شبکه های اجتماعی دیگر قرار دهید و یک دلیل موجه برای فالو کردن صفحه به آنها بدهید. مثلا می توانید یک کد تخفیف برای کسانی که از این طریق، شما را در اینستاگرام فالو کرده اند تعریف کنید.
    اگر حساب کاربری اینستاگرام خود را به تازگی راه اندازی کرده اید قبل از تبلیغ آن در دیگر شبکه های اجتماعی تان، چند پست در صفحه اینستاگرام تان منتشر کنید (حداقل ۱۲ پست منتشر کنید).
    همچنین می توانید برخی از بهترین پست های اینستاگرام تان را در شبکه های اجتماعی دیگر هایلایت کنید. ( می توانید برای اینکه مطمئن شوید فالورهای شبکه های اجتماعی دیگر، شما را در ایسنتاگرام هم دنبال می کنند، از تبلیغات پولی همانند تبلیغات فیس بوک بهره بگیرید)

  • حساب کاربری اینستاگرام تان را تا جایی که امکان دارد در ابزارهای تبلیغاتی خود به کار بگیرید.

    تمامی ابزارهای ارتباطی – چه آفلاین و چه آنلاین – این شانس را برای شما فراهم می کنند که افراد را به حساب کاربری اینستاگرام خود هدایت کنید.
    حتما لینک حساب کاربری اینستاگرام خود را در وب سایت، امضای ایمیل و خبرنامه آنلاین قرار دهید. اگر یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام تبلیغ می کنید، بهتر است از امکان هایلایت در اینستاگرام استفاده کنید. این یک روش سریع و عالی برای گرفتن فالور در اینستاگرام به صورت رایگان است.

  • از امکان nametag اینستاگرام استفاده کنید.

    nametag اینستاگرام شما یک کد قابل اسکن است که به تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام اجازه می دهد همزمان شما را فالو کنند.

  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

  • محتوای اینستاگرام را به طور متقابل در فیس بوک و توییتر نشر دهید و بالعکس.

    با این عمل می توانید کاربران شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر را به سمت اینستاگرام سوق دهید. کاربرانی که نمی دانند شما در اینستاگرام فعالیت دارید و دنبال کنندگان در دیگر شبکه های اجتماعی، پس از آن متوجه می شوند که شما در اینستاگرام حضور دارید، چرا که پستی که در فیس بوک یا توییتر نشر داده اید از صفحه اینستاگرم تان به اشتراک گذاشته شده است.
    می توانید در بخش تنظیمات، ارسال خودکار را برای تمامی پست های خود تنظیم کنید، تا پست های شما به طور خودکار مثلا در فیس بوک یا توییتر منتشر شود و یا به طور دستی برای هر پست این کار را انجام دهید.

  • اجرای مسابقه

    زمانی که فالوورهای صفحه اینستاگرام تان افزایش قابل قبولی پیدا کرد، می توانید مسابقات و یا کمپین هایی راه اندازی کنید تا از این طریق کاربران بیشتری جذب کنید.
    به عنوان مثال، می توانید با راه اندازی یک مسابقه، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و یا برای فروش محصول خود اقدام کنید. همچنین می توانید از کاربرانتان بخواهید پست های تان را لایک کنند، برای هر پست کامنت بگذارند، از یک هشتگ به خصوص در کامنت ها استفاده کنند و یا دوستان خود را تگ کنند. هنگامی که از کاربران می خواهید تا دوستان خود را تگ کنند، برند تجاری و صفحه شما برای کاربران بیشتری نمایش داده می شود. این یک روش موثر برای افزایش آگاهی از برند و راهکاری برای جذب فالور بیشتر در اینستاگرام است.

  • در مورد رقبایتان تحقیق کنید.

    یکی از بهترین تمرین ها برای جذب فالور بیشتر در اینستاگرام این است که به آنچه رقبایتان انجام می دهند نگاهی بیندازید و از آن ها ایده بگیرید.
    جستجو در حساب های کاربری آن ها ممکن است با هشتگ هایی که به ذهنتان خطور نمی کرد، تاثیراتی که قبلا به آن ها توجهی نمی کردید و یا استراتژی هایی که در مورد آنها اطلاعاتی نداشتید، آشنا شوید.
    همچنین توجه کنید که کدام یک از پست هایشان عملکرد بهتری دارد، شما می توانید از آن به عنوان ایده ای برای ایجاد پست های جدید در اینستاگرام استفاده کنید.

  • صفحات دیگران را فالو کنید، لایک کنید و کامنت بگذارید.

    گاهی اوقات لازم است برای برقراری ارتباط دو طرفه با فالوورهایتان بر روی پست هایشان کامنت بگذارید یا آنها را لایک کنید.
    با هشتگ های خود شروع کنید، برای اینکه بخواهید کسانی که محتوای مشابه با شما را منتشر می کنند، پیدا کنید بر روی هشتگ های مرتبط که اغلب استفاده می کنید کلیک کنید.
    هر چقدر بیشتر با دیگران تعامل داشته باشید، بیشتر مورد توجه دیگران قرار می گیرید. به علاوه، این نشان می دهد که حساب کاربری شما واقعی و معتبر است و به ارتباط متقابل اعتقاد دارید.

  • از استفاده بیش از حد متن بر روی عکس خودداری کنید.

    به طور کلی باید کلمات را در بخش کپشن استفاده کنید. افراد برای مشاهده تصاویر و ویدئوها از اینستاگرام استفاده می کنند و انتشار یک عکس که با متن پر شده غیرطبیعی است. روشهای افزایش فالور اینستاگرام
    یک جمله یا عبارت کوتاه و مثبت بسیار عالی است اما عکس را با توضیحات کامل محصول یا یک پیام طولانی پر نکنید.

  • لوگو یا واترمارک به پست هایتان اضافه نکنید.

    چاپ لوگو بر روی تصاویر پست های اینستاگرام برای تولید محتوا و تجربه کاربران شما تفرقه انگیز است. (باعث ایجاد اختلال می شود) مردم انتظار ندارند لوگو یا واترمارک بر روی پست های اینستاگرام ببینند. این کار همانند این است که بر روی یک پرچم بزرگ بنویسید: “من یک برند تجاری ام که تلاش میکنم محصولی را به شما بفروشم.”
    در حالی که توصیه می شود از لوگو بر روی پست های اینستاگرام استفاده نکنید، می توانید از راهکارهای برندسازی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت B2B هستید و می خواهید از تیم کارکنان خود در اینستاگرام عکس یا فیلمی منتشر کنید، ار آنها بخواهید تیشرت هایی با تصویر لوگوی شرکت بپوشند و یا از ماگ هایی که لوگوی شما بر روی آن نقش بسته در تصاویر و ویدئوها استفاده کنند. یا اگر مثلا فروشگاه لباس دارید، می توانید از ساک هایی که لوگو و نام فروشگاه تان بر روی آنها چاپ شده به عنوان دکور عکس استفاده کنید.

  • در مورد هشتگ هایی تحقیق کنید و آنها را بر اساس یک استراتژی انتخاب کنید.

    استفاده از هشتگ ها، شما را در برابر مخاطبان جدیدی قرار خواهد داد که همان نوع محتوایی که شما منتشر کرده اید را جستجو می کنند، به عنوان مثال، اگر فروش کفش دارید، عکس مربوطه را با هشتگ هایی مثل #کفش_اسپرت #کفش_چرم و هر چیزی که مرتبط با محصولات شما باشد تگ کنید.
    برای تحقیق در مورد هشتگ های مناسب با کسب و کارتان وقت بگذارید. تشخیص اینکه کدام هشتگ جاذبه بیشتری دارد، کار آسانی است. هنگامی که شروع به تایپ # و کلمه خود می کنید، اینستاگرام به صورت پاپ آپ نشان می دهد که پیش از این چه تعداد پست در مورد این کلمه یا کلمات مشابهش در اینستاگرام منتشر شده اند.
    بهتر است چه تعداد هشتگ به پست اینستاگرام اضافه کنم؟
    می توانید تا ۳۰ هشتگ اضافه کنید، اما برای جلوگیری از اسپم شدن رایج است که از ۵ تا ۷ هشتگ استفاده می کنید.
    از کجا باید هشتگ ها را به پست اینستاگرام اضافه کنم؟
    شما می توانید هشتگ ها را بلافاصله بعد از پست قرار دهید و یا می توانید به لحاظ زیبایی شناسی در اولین کامنت هشتگ ها را درج کنید. روشهای افزایش فالور اینستاگرام
    برخی کاربران ترجیح می دهند بعد از کپشن به صورت یک مرحله جداگانه هشتگ ها را اضافه کنند. هر کاری که می خواهید انجام دهید خوب است، اما روش خود را در بین پست ها به طور ثابت حفظ کنید تا صفحه اینستاگرام تان ظاهری حرفه ای داشته باشد.

  • موقعیت مکانی محتوای شما

    روش دیگر برای یافتن کاربرانی که فالور شما نیستند، موقعیت مکانی محتوای شماست. منظور موقعیت مکانی فروشگاه شما نیست. به عنوان مثال عکس از فلان منطقه گرفته اید و می خواهید ان را در اینستاگرام منتشر کنید، میتوانید موقعیت مکانی یا location عکس را درج کنید. اگر کسی در حال جستجو برای آن موقعیت مکانی باشد، می توانند پست شما را ببینند و اگر محتوای شما محتوای خوبی داشته باشد، می تواند در بالای جستجو به طور ویژه نمایش داده شود.

  • در کپشن عکس از گذاشتن لینک خودداری کنید.

    هر لینکی که به پست اینستاگرام اضافه می کنید لزوما یک لینک قابل کلیک نیست. بنابراین می تواند به یک معظل برای کاربرانی که تلاش می کنند آن لینک را باز کنند تبدیل شود و تجربه بدی برای آن ها ایجاد کند.
    به جای یک لینک غیرقابل کلیک، افراد را به کلیک بر روی لینک bio تشویق کنید. از طریق آن افراد می توانند به آسانی بر روی لینک کلیک کنند و وارد سایت شما شوند. از آنجا که فضا محدود است در صورتی که لینک شما طولانی باشد می توانید از کوتاه کننده لینک مانند ly استفاده کنید.

  • محصولاتتان را در تصاویر و ویدئوها تگ کنید.

    اگر محصولی را به فروش می رسانید از ویژگی تگ کردن در اینستاگرام استفاده کنید. کسب و کارها می توانند تصاویر و ویدئوها را با لینک محصولات تگ کنند.

    اگر می خواهید در مورد نکات طلایی عکاسی محصول برای اینستاگرام بیشتر بدانید به مقاله عکاسی محصول برای اینستاگرام مراجعه کنید.

  • یک هشتگ مارک دار در رویدادهایتان ایجاد کنید.

    در این جا راه دیگری برای گرفتن فالورهای بیشتر در اینستاگرام استفاده از هشتگ هاست: یک هشتگ مارکدار در رویدادتان ایجاد کنید.   روشهای افزایش فالور اینستاگرام
    این عمل نه تنها برند شما را در معرض نمایش قرار خواهد داد، بلکه یک جریان منحصر به فرد از تمام محتوای رویدادتان انتخاب می کند و به دیگران اجازه می دهد با رند شما و افرادی که در این رویداد شرکت کرده اند ارتباط برقرار کنند. می توانید از هشتگ برندشده برای تبلیغ رویدادتان استفاده کنید.

  • محتوایی که صفحه شما در آن تگ شده است را مجددا پست کنید.

    نمایش نظرات و بازخوردهای مثبت کاربران، یک روش استفاده عالی از اینستاگرام برای تجارت شماست.
    اگر فردی از صفحه و یا برند شما را تگ کرد از او تشکر کنید و در صورت امکان بخواهید که بعد از مدتی دوباره این کار را انجام دهد. در اغلب موارد کاربران موافقت می کنند.
    می توانید از اپ repost برای اینستاگرام استفاده کنید و یا به صورت دستی repost کنید.

  • گرفتن نشان تایید از اینستاگرام

    و اما آخرین مورد این پست مربوط به گرفتن نشان تایید از اینستاگرام است. نشان تایید، به کاربران اینستاگرام کمک می کند تا به راحتی صفحات مربوط به چهره های مشهور، سلبریتی ها و برندها را پیدا کنند.

    نشان تایید چیست؟ نشان تایید یک علامت چک است که در کنار نام حساب کاربری در نتایج جستجو در اینستاگرام و بر روی پروفایل کاربری نمایش داده می شود. این نشان به این معنی است که اینستاگرام این حساب کاربری را تایید کرده است و به طور موثق این حساب کاربری مربوط به یک چهره مشهور، سلبریتی و یک برند جهانی است.

    چگونه می توانم برای پروفایل خود نشان تایید بگیرم؟
    برای در خواست نشان تایید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. به بخش پروفایل خود بروید. از بخش tap settings->account->Request Verification درخواست تایید را ارسال کنید. نام خود را کامل کنید و فرم لازم برای شناسایی را ارسال کنید.

    برای گرفتن نشان تایید تنها ارسال درخواست کافی نیست. شما باید نکات زیر را در حساب کاربری اینستاگرام خود در نظر بگیرید:  روشهای افزایش فالور اینستاگرام

    معتبر باشد: حساب کاربری شما باید نماینده یک شخص حقیقی و یا یک برند تجاری ثبت شده باشد.

    منحصر به فرد باشد: حساب کاربری شما باید تنها حسابی باشد که نشان دهنده فعالیت و حضور فرد یا برند تجاری تان در اینستاگرام است.

    کامل باشد: حساب کاربری شما باید public باشد و بخش بیوگرافی و عکس پروفایل کامل باشد و حداقل یک پست ارسال شده باشد. پروفایلتان نباید شامل لینک به دیگر شبکه های اجتماعی تان باشد.

    قابل توجه باشد: حساب کاربری شما باید نشان دهنده حضور یک شخص مشهور یا برند تجاری و یا یک نهاد باشد. اینستاگرام به طور قطع صفحاتی که شامل پست های تبلیغاتی باشند، حساب های کاربری فیک، فن پیج ها و .. را که صفحه رسمی آن شخص یا بند نیستند، شناسایی می کند و تشخیص می دهد.
    دقت کنید اگر اطلاعات غلط و گمراه کننده در طول درخواست نشان تایید، برای اینستاگرام ارسال کنید، نشان تایید به شما تعلق نخواهد گرفت و در صورت تکرار، حساب کاربری اینستاگرام شما به طور کلی حذف خواهد شد.

    پس از ارسال درخواست نشان تایید، چه اتفاقی می افتد؟
    اینستاگرام هرگز برای صدور نشان تایید از شما هزینه ای دریافت نمی کند. قبل از بررسی درخواستتان، اینستاگرام به شما اطلاع خواهد داد که آیا درخواست شما تایید شده است یا خیر. اگر درخواست شما رد شود پس از ۳۰ روز مجددا می توانید برای دریافت نشان تایید درخواست جدیدی ارسال کنید.
    -به خاطر داشته باشید که اینستاگرام می تواند هر زمانی نشان تایید شما را حذف کند و یا حساب کاربریتان را غیرفعال کند.
    -نباید نشان تایید خود را تبلیغ کنید، به حساب کاربری دیگری منتقل کنید و یا بفروشید.
    -برای تبلیغ خدماتتان می توانید از عکس پروفایل، متن بیوگرافی و یا نام حساب کاربریتان استفاده کنید.
    -بهتر است برای تبلیغ حساب کاربریتان از یک شخص سوم استفاده کنید.
    در نهایت اگر موفق به دریافت نشان تایید از سوی اینستاگرام نشدید می توانید با درج لینک حساب کاربری فیسبوک، توییتر و یا یوتیوب به مخاطبان اعلام کنید که صفحه کاربریتان معتبر است. روشهای افزایش فالور اینستاگرام

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.