افزایش فروش و برندینگ با سایت های تبلیغاتی

آنچه در این مطلب میخوانید:
افزایش فروش و برندینگ با سایت های تبلیغاتی - مشهد سئو

افزایش فروش سایت با استفاده از سایت های تبلیغاتی

آیا سایت های تبلیغاتی تاثیری بر افزایش فروش و برندینگ دارند؟

آیا دوست دارید که فروش مجموعه خود را چندین برابر کنید؟ یا برند شما به عنوان یک برند پرطرف دار و مشهور در صنف کاری تان شناخته شود؟ چقدر از میزان فروش و رتبه سایت خود در گوگل رضایت دارید؟ و آیا راهکارهایی به ذهن تان می رسد تا این موارد را به نفع خود تغییر دهید؟

با وجود اینکه این روز ها استفاده از اینترنت و تاثیر آن در زندگی روزمره به وضوح قابل مشاهده است، هنوز هم خیلی از افراد در استفاده از اینترنت برای توسعه و رشد کسب و کار خود گارد گرفته یا علاقه ای ندارند.

به مثال های زیر توجه کنید:

آیا میتوانید بگوید که همه افرادی که در طول روز با گوشی های هوشمند خود کار میکنند، هیچ یک به اینترنت متصل نیستند؟

چقدر از موبایل بانک و اینترنت بانک و … استفاده میکنید؟

چقدر از تاکسی های اینترنتی استفاده میکنید؟

آیا کسی هست که برای خرید بلیط سفر خود از طریق سایت های اینترنتی اقدام نکند؟

چقدر برای تان پیش آمده تا محصولاتی را از طریق اینترنت خریداری کنید؟

آیا تا بحال برای دریافت خدمات دولتی مجبور به استفاده از اینترنت نشده اید؟

به نظر شما چند نفر در ایران با گوگل جستجو میکنن ؟

اینها و مواردی بیشتر، تنها مثال هایی هستند که نشان می دهد ما چقدر در زندگی روزمره خود به اینترنت احتیاج داریم و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باید از این بستر استفاده نماییم. جدای از اجبار، راحتی استفاده هم مورد توجه قرار میگیرد. چون شما مثل قبل مجبور نیستید که برای انجام کاری یا خرید کالایی حضورا به جایی بروید. حالا شما میتوانید به راحتی و با استفاده از اینترنت این کارها را انجام دهید.

فروش آنلاین با سایت های تبلیغاتی - مشهد سئو
استفاده از اینترنت در زندگی روزمره

اینها دلایلی هستند که نشان می دهد همه افراد جامعه به نحوی در بستر وب حضور گسترده ای دارند و کسب و کارها با توجه به این ظرفیت عظیم، برای افزایش فروش و برندینگ خود باید از لاک سنتی خود بیرون آمده و به فکر توسعه بازار خود باشند، چرا که با استفاده از بستر وب کسب و کار شما برخلاف گذشته که محدود به یک مکان خاص بود حالا میتواند بدون محدودیت مکانی از هرجایی برای شما مشتری جذب کند. و چشم پوشی یا عدم توجه به این بستر قدرتمند باعث کاهش رشد یا سقوط کسب و کار شما در آینده و رشد رقبای شما می گردد.

تبلیغات اینترنتی از گذشته تا امروز

بنر تبلیغات اینترنتی - مشهد سئو
تصویر مربوط به اولین بنر تبلیغاتی در سال 1994 از شرکت AT&T که در مجله هات وایر منتشر شده

تبلیغات اینترنتی از حدود 3 دهه قبل شروع شده و مورد استفاده قرار می گیرد. و تا به حال با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و بوجود آمدن روش های جدید بازاریابی استفاده از تبلیغات اینترنتی در بازاریابی به وضوح قابل مشاهده میباشد و بستر وب یک ابزار مهم برای بازاریابان به شمار رفته و سیستم بازاریابی نوین را شکل داده که تاثیر بسزایی در فروش و برندینگ کسب و کارها دارد.

در حال حاضر شما در نقطه کانونی آن قرار دارید پس این تصور را از ذهن تان بیرون کنید که در ابتدای آن هستید. بنا بر این جای تعلل نیست چون زمان خواهد گذشت و شما در همان سیستم سنتی خود گیر افتاده اید و از پس هزینه های کسب و کار خود بر نمی آیید، اما رقبای شما با استفاده از بستر اینترنت فراتر از محدوده مکانی خود فعالیت و فروش دارند ، این در حالیست که قرار نیست هزینه زیادی کنید فقط کافیه کمی آموزش ببینید.

چطور سایت های تبلیغاتی به ما کمک میکنند تا فروش خود را افزایش دهیم؟

اصل موضوع اینجاست!

حالا چطور می توانید از سایت های تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ خود استفاده کنید؟در این نوشته سعی کردیم با بررسی تاثیر سایت های تبلیغاتی که یک ابزار مفید و کاربردی در بازاریابی اینترنتی محسوب میشود، به شما کمک نماییم تا با استفاده از این سایتها بتوانید به افزایش فروش تان کمک کنید.

افزایش فروش آنلاین و رندینگ - مشهد سئو
چگونه با استفاده از سایت های تبلیغاتی برندینگ را تقویت کنیم

سایتهای تبلیغاتی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای عموم افراد یا وب مستر ها هستند که استفاده از آنها تاثیر جادویی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت.

این نوع سایت ها که مرجعی هدفمند برای عموم یا دسته های مشخصی از شغل ها به شمار میروند، میتوانند به راحتی راهنمای مخاطبینی باشند که در بستر وب به دنبال موضوع مشخصی میگردند. شما می توانید با ثبت آگهی، بنر، لینک یا موارد دیگر کسب و کار خود را در معرض دید مخاطبین هدف قرار دهید تا در معرض دید صدها هزار و حتی میلیون ها نفر قرار بگیرید و ورودی سایت خود را بالا ببرید تا هم برندینگ شما قدرت بگیرد و هم فروش بیشتری را تجربه کنید.

طبیعتا استفاده از سایت های تبلیغاتی دارای قوانین و ضوابطی نیز میباشند که قبل از فعالیت در این سایت ها باید با آنها آشنایی کامل داشته باشید، مثلا اگر اصول تبلیغ نویسی را بدانید نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان شما به شدت افزایش میابد یا اگر اصول تبلیغات در سایتهای تبلیغاتی و رپورتاژ نویسی را بدانید به شدت دیده شده و فروشتان رشد میکند و …

انواع سایت های تبلیغاتی

1. سایت های تبلیغاتی تخصصی

یکی از ابزارهایی است که کمک زیادی در برندینگ و افزایش فروش شما میکند، سایت های تبلیغاتی تخصصی می باشد. سایت هایی که در زمینه کاری شما فعالیت داشته و صرفا مشاغلی را معرفی میکنند که در ای حوزه فعالیت میکنند

کاربران این نوع سایت ها به طور عموم کسانی هستند که در آن حوزه فعالیت دارند یا علاقه مند هستند و یا مشتریان آن محصولات یا خدمات هستند. استفاده از این نوع سایت ها که به صورت هدفمند فعالیت دارند باعث انسجام و جلوگیری از اتلاف وقت مخاطبان می گردد و به راحتی به موضوعی که در جستجوی آن هستند می رسند.کسب و کارها می توانند هر نوع تبلیغ شامل آگهی، بنر و لینک وب سایت خود را با پرداخت هزینه ای در آن قرار دهند و مخاطبین را به سمت خود هدایت نمایند.

نکته : اگر شما هم سایت دارید لینک گرفتن از این سایتها معمولا ارزشمند است

مانند: سایت sakhtemoon.com : که در حوزه شرکت ها و اطلاعات صنعت ساختمان فعالیت می کند looleh.ir : که تخصصی در زمینه لوله فعالیت دارد. و …

برای مشاهده سایت های تبلیغاتی تخصصی اینجا کلیک کنید.

2. سایت های تبلیغاتی عمومی

نوع دیگری از سایت های تبلیغاتی هم هستند که از لحاظ کاربرد جنبه عمومی داشته و همه مشاغل بدون تفکیک نوع شغل و تخصص می توانند در آن بستر تبلیغات محصول یا خدمت خود را منتشر کنند و با توجه به اینکه مخاطبین این نوع سایت ها از هر گروهی هستند می توانند تبلیغات شما را ببینند.

مانند: سایت نیاز روز، ایستگاه و …

3. سایت های تبلیغاتی همکاری در فروش

این نوع سایت ها تا حدودی به سایت های تبلیغاتی عمومی شباهت دارند، با این تفاوت که امکانات بهتری برای تعامل مشتریان و فروشندگان فراهم کرده اند از طرفی علاوه بر مالکان مشاغل، افراد عادی هم می توانند با کمک برنامه های پیشرفته در آنها با ثبت آگهی، خدمات و یا محصولات نو یا مستعمل خود را که دیگر به آنها نیاز ندارند را معرفی کنند و بفروشند.

مانند: سایت دیوار، شیپور، باسلام، کسبینو و…

ارزش دامنه یک سایت تبلیغاتی چیست؟

برای استفاده از سایت های تبلیغاتی دو نکته مهم را باید مورد توجه قرار دهیم اول آنکه آن سایت چقدر فعال و محبوب است دوم پیج آتوریتی و دامین آتوریتی یک سایت تبلیغاتی است. شما میتوانید با مراجعه به سایت های ahrefs.com , moz.com , prepostseo.com و قرار دادن دامنه سایت مد نظر در قسمت مربوطه به این اطلاعات دست پیدا کنید. پیج آتوریتی و دامین آتوریتی ارزش دامنه یک سایت را مورد ارزیابی قرار میدهد برای اینکه بفهمید استفاده از این سایت ها مفید هستند یا خیر؟

DR یا دامین ریتینگ (دامین آتوریتی): اگر در سایت های تخصصی از 20 بیشتر باشد مورد تایید است و میتوان از آن سایت استفاده کرد و نتیجه گرفت.

اسپم اسکور: حواس تان باشد که میزان اسپم اسکور نباید زیاد باشد. هرچقدر  بیشتر باشد خطرناکتر است و نباید آگهی بزنید یا حتی الامکان لینک سایت خود را در آن سایت قرار ندهید، مخصوصا اگر از 10 بیشتر باشد.

بررسی کیفیت سایت های تبلیغاتی - مشهد سئو
چطور ارزش دامنه یک سایت را بررسی کنیم

پس حتما قبل از استفاده از یک سایت تبلیغاتی به این نکته توجه کنید.

ادامه دارد …

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.