11 فاکتور برای انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ / نداستن آنها برای شما هزینه بر خواهد بود!

آنچه در این مطلب میخوانید:
بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

فاکتورهای انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ ؟!

قطعا شما به عنوان یک صاحب کسب و کار ، فعالیت خود را به طور نخصصی انجام می دهید و در کار خود یک حرفه ای هستید اما مشغله های فکری و بیزینسی اجازه نمی دهند که در زمینه های دیگر تخصص داشته باشید. شناخت و یادگیری دیجیتال مارکتینگ نیز نیاز به ساعت ها یادگیری و سال ها تجربه دارد.
و این نکته نیز بیار اهمیت دارید که بدانید آژانس

دیجیتال مارکتینگ در هر بخش، متخصصانی دارد که برای یادگیری و اجرای تکنیک های خود سال ها زمان گذاشته و توانسته اند تجربه بدست بیاورند.
همین کافی است تا مدیران تصمیم بگیرند برای صرفه جویی در زمان و هزینه و چالش های مدیریتی موجود یک تیم مارکتینگ، آن را به شرکت هایی واگذار کنند که دیجیتال مارکتینگ تخصص آنهاست؛ از جمله مهم ترین مزیت آنرا میتوان به افزایش موفقیت در کمپین ها و برنامه های بازاریابی دانست.

بیشتر بخوانید

خطرات پیش روی یک مدیر کسب و کار

به راستی که دیگر انتخاب آژانس های دیجیتال مارکتینگ در این فضای رقابتی، بسیار سخت است و اگر تصمیم درستی نتوانید اخذ کنید قطعا با مشکلات و ضرر های فراوانی رو به رو خواهید شد! اما خوشبخاته در این راستا فاکتور های وجود دارد که به ما کمک میکند بتوانیم با یک شرکت معتبر و متخصص همکاری داشته باشیم . اما سوالی که شکل میگیرد این است که واقعا چه فاکتور هایی میتوانند در انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک شایانی بکند و مسیر کسب و کار آنلاین شما را هموار کند.

اگر شما هم به دنبال یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستید، باید بدانید که این موضوع بسیار با اهیمت است و اگر به فاکتور های که ما در ادامه اشاره کردیم توجه ای داشته باشید میتوانند به شما کمک کنند بهترین تصمیم را بگیرید، در غیر این صورت متاسفانه ضرر و ضیانش را باید خودتان به جان بخرید ….

نحوه انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ - مشهد سئو

انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ + فاکتور های مهم

1. از شرکت مورد نظر در خواست رزومه کنید

این یکی از بهترین گام ها برای شناخت یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است؛ چرا که می توانید به کمک آن اطلاعاتی از قبیل معرفی کامل شرکت، دستاورد ها و افتخارت، سوابق اجرایی و معرفی مشتریان و از همه مهم تر ادعا هایی بازگو شده توسط آن شرکت را در اختیار داشته باشید.

2. از شرکت مورد نظر در خواست پروپوزال کنید

یکی از راهکار هایی که میتواند چاره ی کار شما باشد و تا بتوانید جستجو هایتان را سریع تر به نتیجه برسانید، درخواست پروپوزال است و با بررسی موارد قابل اجرا توسط این شرکت ها، با آنهایی که به نظر تان می توانند نیاز های شما را بر طرف کنند وارد مذاکره شوید. علاوه بر این مورد مشاوره های رایگانی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ در اختیار تان قرار میدهد می تواند معیار خوبی برای سنجش و تشخیص باشد.

این نکته ضروری را نیز به یاد داشته باشید که صرفا به دلیل هزینه های پایین تر یک شرکت، قصد مشتری شدن نداشته باشید چرا که کیفیت و عملکرد آژانس های دیجیتال مارکتینگ با یکدیگر متفاوت است.

3. سوابق اجرایی آژانس دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنید

هر آژانس دیجیتال مارکتینگی در سوابق اجرایی خود دارای نمونه کار و رزومه است که میتوانید با ارزیابی آن ها اطمینان حاصل فرمایید که شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر چه پیشینه ای نیز به همراه دارد .

یکی از نقاطی  که متمایر می کند شرکت های برتر این حوزه را، ارائه نتایج و فعالیت های صورت گرفته است که در طول پروژه های انجام شده می باشد.

4. تیم فنی متخصص و با تجربه

این یکی از مهم ترین آیتم های انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می باشد و اگر بتوانید به شناسنامه مجازی کارمندان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ دسترسی داشته باشید قطعا اطلاعات خوب و کاربردی می تواند در اختیار تان قرار دهد .

تیم های که متفاوت فکر می کنند به رشد کسب و کار شما می توانند کمک کنند؛ استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مدرن نیازمند نوآوری در تفکر و نحوه اجرایی کردن راهبرد آن در کسب و کار تان می باشد. پس باید بدانید که شرکت های حرفه ای همیشه به شما پیشنهادات و ایده های نو و خاص ارائه می دهند و در عین حال می توانند آنها را اجرایی کنند. پس سعی کنید که با آزانس تبلیغات دیجیتالی کار کنید که همراه خود یک تیم خلاق و نو آور دارد.

انتخاب تیم دیجیتال مارکتینگ - مشهد سئو

5. ارتباط با مشتریان

قطعا ارتباط موثر و خوب یکی از مهم ترین بخش های ایجاد هر رابطه ای است و شرکتی که در سریع ترین زمان، پاسخگوی شما و نیازتان باشد و به بهترین شکل شما را در مسیر پیشرفت یاری کند، یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت بازاریابی است.

6. دانش و فناوری روز آژانس های دیجیتال مارکتینگ

یکی از آیتم های بسیار مهم که کسب و کار ها به آن توجه چندانی ندارند، پایگاه دانش کامل متناسب با مطالب روز است. چرا این موضوع باعث میشود از هزینه های بسیاری که به نتیجه ختم نمی شود جلوگیری کرده و با تیمی همکاری داشته باشید که راهبرد های خود را متناسب با آخرین بروزرسانی های الگورتمی بچینند. باید بدانید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هر چقدر هم خوب کار کند اما اگر نتواند با مباحث و تکنیک های روز پیش برود و از تغییر بترسد نمی تواند نتیجه ای را شکل دهند.

7. گستردگی و کیفیت خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

قطعا یکی از رکن های موفقیت هر استراتژی بازاریابی، یکپارچگی آن است، به همین خاطر اگر با آژانس های همکاری کنید که محدودیت هایشان اجازه ندهد که این یکپارچگی و نظم را در میان کمپین ها و استراتژی های خود اجرا کنند، به مشکل اساسی بر میخورید؛ چرا که هر چقدر خدمات مورد نیاز تان را به آژانس های کم تری بدهید بسیار راحت تر خواهید بود. درنتیجه با شرکتی همکاری کنید که بر همه امور تسلط داشته باشد، و به خوبی اجرا کند. البته این موضوع حائز اهمیت است که بدانیم شرکت هایی که به صورت تخصصی در یک حوزه خاص مانند طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری ( ui . ux ) فعالیت می کنند می توانند قابل اعتماد باشند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

8. مشتریان قبلی

یادتان باشد که همیشه حرفه ای ها با حرفه ای ها کار میکنند و اگر به مشتریانی که به آژانس های دیجیتال مارکتینگ اعتماد کرده اند نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شد که نمونه های کار های حاصل شده از انجام پروژه برند های کوچک و بزرگ چقدر می تواند خیال تان را در حسن انجام کار این شرکت های دیجیتال مارکتینگ راحت کند. معمولا شرکت ها خود به بعضی از مشتریان خود افتخار می کنند و لیستی از مشتریانی که با آنها فعالیت داشته اند را در اختیارتان قرار میدهد؛ ممکن است که هر چقدر پروژه های بزرگ تری در دست داشته اند، آزانس قابل اعتمال تری نیز به حساب بیایند.

9. آژانس دیجیتال مارکتینگ غول چراغ جادو نیست! / صداقت اصل است  

دادن وعده های بزرگ و دور از انتظار توسط بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ به هیچ عنوان صورت نمی گیرد. به عنوان مثال در فرایند سئو تضمین جایگاه کلمه کلیدی 1 (بخصوص در کلمات با رقابت سنگین و با زمان بندی کوتاه) امری فریب کارانه است. اگر دنبال تضمین در فرایند سئو هستید باید بدانید شرکت های دیجیتال مارکتینگ برتر به هیچ عنوان تضمینی برای رساندن سایت به جایگاه بالا طی زمان کوتاه نمی دهند.

توجه کنید اهدافی که برای دیجیتال مارکتینگ دارید حتما SMART باشند: مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع گرایانه و زمان بندی شده.

10. هزینه ها

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که هزینه آن جایی می تواند بسیار با اهمیت باشد که بتوان تناسب مناسبی در میان هزینه ها و خدمات دریافت شده برقرار کرد؛ به هر حال هزینه های بسیار پایینی که بعضی از شرکت ها درخواست می کنند به معنای پایین آوردن کیفیت از کار است؛ به هر حال قبل از عقد قرارداد تناسب معقولی بین هزینه و خدمات برقرار کنید. پس همکاری با شرکت های که که هزینه کم تری را میخواهند هنر نیست، باید بتوانید با آژانس هایی همکاری کنید که بسته به خدمات ارائه شده، هزینه دریافت می کنند

11. سئو و یا بهینه سازی موتور های جستجو

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین خدمات هر آژانس دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم، قعطا پای سئو در میان است؛ چرا که سئو می تواند یکی از قدرت مند ترین بازوی یک شرکت دیجیتال مارکتر باشد؛ خیلی مهم است که بدانید وقتی کاربری محصولی را که نیاز دارد جستجو می کند، چه قدر می تواند این موضوع برای شما سود آور باشد که سایت شما در میان سایت های اول گوگل قرار بگیرید شانس شما بیشتر است؛

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام. فاکتورهای زیادی میشه برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب در نظر گرفت ولی به نظر من توجه به وب سایت یک آژانس اولین و مهم‌ترین فاکتور می‌تونه باشه. چون اگه تونسته باشه خلاقیت و زیبایی رو با دیجیتال تویه وب سایت خودش ترکیب کرده باشه اون موقع میشه گفت که کارشو بلده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.