لیست بهترین سایت های تخصصی درج آگهی برای تبلیغات اینترنتی

آنچه در این مطلب میخوانید:
لیست بهترین سایت های تخصصی درج آگهی برای تبلیغات اینترنتی

معرفی بهترین سایت تبلیغاتی تخصصی

به شما تبریک میگویم چون شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید قطعا اهمیت برندینگ را در افزایش فروش درک کردید و به دنبال آموختن راهکارهایی پر بازده در این زمینه هستید.

یکی از راه هایی که به افزایش فروش و برندینگ کمک بزرگی میکند، استفاده از سایت های تبلیغاتی تخصصی است.

ما در مقاله ای دیگر در مورد تاثیر سایت های تبلیغاتی بر افزایش فروش و برندینگ صحبت کردیم.

آشنایی با سایت های تبلیغاتی تخصصی و نکاتی که باید بدانید.

همانطور که مشخص است سایت های تبلیغاتی تخصصی، سایت هایی هستند که در زمینه خاصی فعالیت داشته و صرفا مشاغلی را معرفی میکنند که در آن حوزه فعالیت دارند، و شما میتوانید هر نوع تبلیغ شامل آگهی، بنر و لینک وب سایت خود را رایگان یا در قالب بسته های مختلف، با پرداخت هزینه ای در آن ها قرار دهید.

از آنجایی که این نوع سایت ها در یک زمینه خاص فعالیت دارند، مخاطبین آنها نیز به صورت هدفمند فقط به دنبال همان موضوع هستند و شما می توانید بهتر به مشتریان هدف خود دست پیدا کنید. که در نتیجه منجر به افزایش فروش یا ارتقاء برند شما می گردد.

نکته: نوع تبلیغات در این سایت ها با هم تفاوت هایی دارند، (آگهی معرفی و فروش، بنر تبلیغاتی، رپورتاژ خبری) که برای هر کدام از این ها نیاز به آموختن مهارت تبلیغ نویسی دارید تا از تبلیغ و هزینه ای که انجام می دهید نهایت استفاده را ببرید. به دلیل اینکه صرف داشتن یک آگهی برای شما سود آور نخواهد بود، باید عنوان و محتوای تبلیغات شما جذاب، منحصر به فرد، ترغیب کننده و متمایز باشد تا مخاطب را به سمت شما سوق دهد.

معرفی سایت های تبلیغاتی تخصصی در زمینه های مختلف

1. سایت باما

باما یک سایت تبلیغ تخصصی در زمینه خرید خودرو و موتور سیکلت است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. در این سایت شما به راحتی قادر هستید تا خودرو خود را برای فروش ثبت و معرفی کنید و یا برعکس به عنوان مشتری خودرو مورد نظر خود را بیابید و اقدام به خرید نمایید.

به دلیل اینکه این سایت به صورت تخصصی در زمینه خودرو فعالیت دارد شما به عنوان یک شرکت اگر به دنبال افزایش فروش و برندینگ خود هستید میتوانید با درج آگهی در این سایت در معرض دید میلیون ها بازدید کننده که از این سایت دیدن می کنند قرار بگیرید.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی خرید خودرو

2. سایت ساختمون

یکی از سایت های تبلیغاتی تخصصی که در حوزه ساختمان و تجهیزات و لوازم ساختمانی فعالیت دارد. در این سایت با ایجاد دسته بندی های مختلف تمام لوازمی که در صنعت ساختمان به کار می رود را معرفی می کند و مرجعی برای فعالان در زمینه ساختمان به شمار می رود.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی تجهیزات ساختمان

3. سایت دکورنما

یک سایت تبلیغ تخصصی دیگر که در زمینه تجهیزات دکوراتیو ساختمان فعالیت می کند. تفاوت سایت دکورنما با سایت ساختمون در این است که سایت دکور نما بیشتر محصولات مربوط به دکوراسیون را مورد بررسی قرار می دهد.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی دکوراسیون

4. سایت لوله

یک مرجع تخصصی در زمینه لوله و اتصالات. در این سایت همه اشخاصی که در حوزه لوله و اتصالات فعالیت دارند می توانند محصولات خود را معرفی کنند و مشتریان با مراجعه به این سایت تبلیغ تخصصی با جستجو و مقایسه می توانند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی لوله و اتصالات

5. سایت وودیانو

یک سایت تبلیغات تخصصی که در زمینه هنرهای چوبی فعالیت داشته و بر علاوه آموزش هایی که در این زمینه دارد، فعالین و فروشگاه های استاندارد در حوزه محصولات و تجهیزات چوبی را نیز معرفی و تبلیغ می کند.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی صنعت چوب

6. سایت فودکیز

سایت مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران که به عنوان پایگاه اطلاعاتی در این زمینه فعالیت دارد. اگر شما در حوزه کشاورزی و صنایع مربوط در زمینه کشاورزی فعالیت دارید میتوانید با معرفی و ثبت اطلاعات خود در بانک اطلاعات این سایت تبلیغ تخصصی بهتر به مشتریان هرف خود برسید.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی محصولات کشاورزی

7. سایت صنعت آنلاین

یک سایت درج آگهی و تبلیغات تخصصی رایگان اینترنتی ویژه محصولات و خدمات صنعتی شامل: ماشین آلات، تجهیزات، مواد اولیه و …

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی محصولات صنعتی

8. سایت ویکی پلاست

تولیدکنندگان صنعت پلاستیک می توانند از طریق ویکی پلاست از اخبار و محتوای ترجمه شده بازار محصولات پتروشیمی در نقاط مختلف دنیا، با خبر شوند. و همچنین با انتشار رپرتاژ آگهی و تبلیغات در قالب بنر یا ساخت صفحات ویژه، خود را به فعالین این حوزه معرفی نمایند.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی صنعت پتروشیمی و پلاستیک

9. سایت لباس آرا

معرفی فعالان صنعت پوشاک. این سایت ویژه معرفی فعالان حوزه پوشاک شامل: تولید کنندگان، پخش کنندگان و فروشگاه های پوشاک می باشد. که با درج اگهی رایگان یا ویژه، مواد اولیه، لوازم جانبی و محصولات تولیدی خود در این سایت می توانید مشتریان بیشتری برای خود پیدا کنید.

سایت تخصصی درج آگهی
سایت تخصصی پوشاک
جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام سایت ghooiran.com نیز نسبت به ثبت آگهی رایگان اقدام می‌کند لطفا این سایت نیز در لیست قرار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.