بالا آمدن سریع سایت در گوگل

آنچه در این مطلب میخوانید:
بالا آوردن سریع سایت در گوگل

روش های بالا آمدن سریع از سایت در سرپ گوگل

اگر به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه انداخته اید باید برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل مدتی صبر کنید! البته استفاده از ۱۱ راهکاری که در ادامه به شما معرفی می کنیم نیز مثمر ثمر خواهد بود. حتی اگر مدتی است که سایت خود را دارید اما هنوز به صفحه اول نتایج گوگل راه پیدا نکرده اید، می توانید با استفاده از این روش ها به بالا آمدن سریع سایت در گوگل کمک کنید. بهترین شرکت خدمات سئو در مشهد به شما در زمینه بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق تبلیغات یا راه های دیگر کمک می کند.

بالا آوردن سریع سایت در گوگل

استفاده از تبلیغات گوگل ادز

اولین و سریع ترین راه برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل استفاده از سرویس گوگل ادز است. شما با پرداخت هزینه می توانید به صورت آنی خود را به جایگاهی خوب در صفحه نتایج برسانید اما هزینه بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق گوگل ادز بسیار بالا است و راهکاری دائمی برای بالا ماندن در صفحه نتایج نیست.

به کار بردن کلمات کلیدی لانگ تیل در سئو

کلمات کلیدی ساده و کوتاه، رقابت زیادی دارند و مشتری را به خرید محصول مورد نظرش نزدیک نمی کنند. بهترین راه برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو استفاده از کلمات لانگ تیل است. این کلمات جزئیات بیشتری دارند و رقابت در آن ها کمتر است. خدمات مشاوره سئو در مشهد به شما در انتخاب کلمات کلیدی لانگ تیل مناسب کمک می کند.

اطلاع از نقاط ضعف رقیب و تمرکز بر گپ های محتوایی

اگر به دنبال بالا آمدن سریع سایت در گوگل هستید باید رقبای خود را آنالیز کنید. با آنالیز رقبا از نقاط ضعف آن ها آگاه می شوید و از نکاتی که رقبا آن ها را از قلم انداخته اند برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو استفاده خواهید کرد. باید مطلبی را منتشر کنید که به اصطلاح گپ محتوایی بوده و کمتر به آن پرداخته شده است. مشاوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

رفع تمام ایرادات تکنیکال و فنی سایت

همانطور که میدانید یکی از پاسخ ها برای سوال چگونه در سرچ گوگل باشیم، گوگل ادز است؛ اما بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق گوگل ادز بسیار پرهزینه است. اگر بر روی سئوی سایت تمرکز کنید به نتایج دائمی تری می رسید. شما باید ایرادات تکنیکال و فنی سایت خود را اولویت بندی کنید. به طور مثال خطاهای مربوط به کرالینگ و ایندکسینگ در اولویت هستند؛ در صورتی که ربات نتواند صفحه شما را کرول کند هیچ یک از زحمات شما به نتیجه نمی رسد.

رنک گرفتن در گوگل با بالا ترین سرعت

طراحی اصولی سایت و طراحی موبایل فرندلی

مهم است که از چه قالب و ساختاری در سایت خود استفاده می کنید. امکاناتی که کاربر به آن نیاز دارد باید در دسترسش باشد تا به هدف خود یعنی بالا آمدن سریع سایت در گوگل برسید. همچنین بسیاری از کاربران از گوشی تلفن همراه یا تبلت استفاده می کنند. سایت شما باید به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی شده باشد تا بتواند نیاز کاربران موبایلی را نیز برطرف کند. بدین ترتیب نرخ پرش سایت کاهش پیدا کرده و کاربران بیشتری به آن رجوع خواهند کرد.

تولید محتوای ارزشمند و استمرار در انتشار آن

با توجه به هزینه زیاد بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق گوگل ادز به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ تولید محتوایی ارزشمند بروید. این محتوا باید مفید و کاربردی باشد و در زمان بندی های خاص بارگذاری شود. یکی از پارامترهایی که توجه ربات های گوگل را به خود جلب می کند، استفاده از برنامه زمانی دقیق و مناسب است. بدین ترتیب به بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو کمک خواهید کرد.

برای پیدا کردن ایده های تولید محتوا در سایت حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

راهنمای کسب رتبه در گوگل در کمترین زمان

استفاده از سئو تصاویر برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل

استفاده از تصاویر مرتبط، با کیفیت و منحصر به فرد نیز بر روی بالا آمدن سریع سایت در گوگل تأثیر می گذارد. این امر در سایت های فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد. معمولاً کاربران به دنبال تصویر برای انتخاب محصول مورد نظر خود هستند پس شما هم باید برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو تصاویر باکیفیتی را تهیه کنید تا نرخ کلیک افزایش پیدا کند.

در مقاله چگونه فروشگاه اینترنتی داشته باشیم هم به اهمیت سئو تصاویر اشاره شده است. پیشنهاد می کنیم بخوانید!

اصلاح و بهینه سازی لینک های داخلی

پیش از آن که به بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق تبلیغات فکر کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا ساختاری مناسب برای ایجاد و بهینه سازی لینک سازی داخلی در نظر بگیرید. هیچ صفحه ای در سایت شما نباید بدون لینک داخلی مرتبط باشد در غیر این صورت به آن صفحه یتیم یا Orphan Page گفته می شود. هدف از لینک سازی داخلی باید هدایت درست کاربر به سمت مطالب دیگر باشد مگر اینکه هدف شما در استراتژی سئو با لینک سازی غیرمرتبط محقق شود.

فعالیت خارجی و بیرون از سایت برای تسریع بالا آمدن سایت

برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل علاوه بر لینک سازی داخلی درست باید اقداماتی برای لینک سازی خارجی نیز انجام شود. این اقدامات باید به گونه ای باشد که ربات های گوگل به ساختگی بودن آن ها شک نکنند؛ به طور مثال باید حداقل سه ماه از شروع فعالیت شما گذشته باشد تا لینک سازی خارجی را شروع کنید. در این صورت ربات ها تصور می کنند سایت شما به قدری معتبر است که دیگران آن را به کاربر توصیه می کنند.

شناسایی دقیق نیاز کاربر و نحوه سرچ کاربران

یکی دیگر از مواردی که در بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق تبلیغات باید به آن توجه کرد، شناسایی دقیق نیاز کاربر است. با این شناخت می توانید در زمینه فعالیت کنید که رقبای شما کمتر به آن پرداخته اند. شما باید خود را به جای کاربر بگذارید و ببینید کاربر چه کلماتی را سرچ می کند البته ابزارهایی هستند که به شما در این زمینه کمک می کنند.

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی سرعت سایت یکی از مهم ترین موارد در بررسی ایرادات تکنیکال و فنی سایت است به همین دلیل آن را به صورت یک مورد جداگانه نیز به شما گوشزد می کنیم. اگر سایت شما در زمان مناسب بارگذاری نشود، نرخ پرش کاربر زیاد خواهد شد و به هدف خود یعنی بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو نخواهید رسید. متخصصین سئو می توانند شما را برای افزایش سرعت سایت راهنمایی کنند.

چطور در سریع ترین زمان ممکن در نتایج گوگل باشیم

نتیجه گیری بالا آوردن سایت در سریع ترین زمان ممکن

راه های زیادی برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل وجود دارد. شما می توانید بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق گوگل ادز را با پرداخت هزینه انجام دهید. به کار بردن کلمات کلیدی لانگ تیل در سئو، اطلاع از نقاط ضعف رقبا و تمرکز بر گپ های محتوایی نیز روش های دیگر برای رسیدن به صفحه اول گوگل هستند.

بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق تبلیغات ممکن است اما شما می توانید با رفع تمام ایرادات تکنیکال و فنی سایت، طراحی اصولی و موبایل فرندلی آن، تولید محتوای ارزشمند و استمرار در انتشار آن ها نیز به هدف خود برسید. راهکارهایی نیز برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو وجود دارد به طور مثال استفاده از سئو تصاویر، اصلاح و بهینه سازی لینک های داخلی، فعالیت خارجی و بیرون از سایت، شناسایی دقیق نیاز کاربر و نحوه سرچ کاربران و بهینه سازی سرعت سایت شما را به صفحه اول در نتایج موتورهای جستجو می رساند.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد سئو آماده ایم تا به شما برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل کمک کنیم. هر کدام از این راهکارها برای کسب و کاری مناسب هستند و تنها متخصصین سئو می توانند یک استراتژی خوب و مؤثر را برای رسیدن به این هدف تدوین و پیاده سازی کنند.

بالا آمدن سایت در گوگل چقدر طول می کشد؟

اگر بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق گوگل ادز را انتخاب کنید به نتیجه ای آنی خواهید رسید اما این کار بسیار پرهزینه است و دائمی نیست. اگر می خواهید مدت بیشتری در صفحه اول نتایج بمانید باید بر روی سئو سایت خود کار کنید، این کار بین 6 ماه تا 1 سال طول می کشد.

چرا سایتم در گوگل بالا نمی آید؟

شما باید برای رسیدن به هدف خود صبور باشید. گاهی برخی از اشتباهات مانند لینک سازی خارجی نادرست باعث پنالتی شدن سایت شما می شود پس بهتر است بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق سئو را به متخصصین آن بسپارید.

هزینه بالا آمدن سریع از سایت در گوگل چقدر است؟

بالا آمدن سریع سایت در گوگل از طریق تبلیغات به پارامترهای مختلفی مانند کلمات کلیدی، میزان رقابت و نوع کالای یا خدمات عرضه شده بستگی دارد به عنوان مثال فروش طلا و ارز هزینه بیشتری از فروش کالاهای دیگر دارد.

بهترین راه برای بالا آمدن سریع سایت در گوگل چیست؟

اگر می خواهید سریعتر به نتیجه دلخواه خود برسید باید از خدمات گوگل ادز استفاده کنید که هزینه زیادی دارد و دائمی هم نیست اما با سئو سایت می تواند سایت را بالا آورد و جایگاه خود را نیز برای مدتی طولانی حفظ نمود. هزینه سئو از تبلیغات در گوگل ادز کمتر است.

زهرا سحرخیز
زهرا سحرخیز
سلام من زهرا سحرخیز هستم؛ متخصص سئو در شرکت مشهد سئو و محقق در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو. من اینجا مقالاتم رو با تکیه بر مطالب و اخبار روز سئو ، منابع قابل استناد و دیدگاه شخصی خودم می‌نویسم.
جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *