لیست بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی

آنچه در این مطلب میخوانید:
بهترین سایت های همکاری در فروش - مشهد سئو

معرفی سایت های تبلیغاتی همکاری در فروش

هدف ما از نوشتن این مقاله این است که بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم. سایت هایی با ایجاد قابلیت های ویژه ای این امکان را برای کاربران فراهم میکنند تا از این طریق محصولات خود را بفروشند. یعنی شما با استفاده از این سایت ها می توانید فروش محصولات و خدمات خود را چندین برابر نمایید و فراتر از محدوده فیزیکی فروشگاه یا شرکت خود قدم برداشته و خود را در سطح کل شهر یا کشور معرفی کنید.

برای مطالعه مقاله افزایش فروش و برندینگ با سایت های تبلیغاتی روی دکمه زیر کلیک نمایید.

یکی از روش های بازاریابی نوین استفاده از سایت های همکاری در فروش است. پس اگر شما میخواهید فروش بیشتر را تجربه کنید، سایت های همکاری در فروش حتما برای شما سودمند خواهد بود و عدم استفاده از این سایت ها به ضرر شماست. پس فراموش نکنید که استفاده از سایت های همکاری در فروش را در برنامه بازاریابی خود قرار دهید.

1. سایت دیوار

سایت همکاری در فروش دیوار
افزایش فروش با سایت دیوار

اولین سایت محبوب و پربازدید در ایران دیوار است و کمتر کسی پیدا میشود که با این سایت آشنا نباشد. دیوار از جمله سایت های همکاری در فروش است که هر شخص یا شرکتی میتواند بدون واسطه در آن محصولات نو یا دست دوم یا خدمات خود را معرفی کرده و به فروش برساند. ثبت آگهی در این سایت رایگان یا به صورت پکیج های پرداختی متفاوت برای مشاغل مختلف است.

از قابلیت های سایت دیوار می توان داشتن دسته بندی های مختلف، قابلیت ایجاد فروشگاه، قابلیت ثبت لینک وبسایت و … را برشمرد.

از مزایایی که برای سایت دیوار میتوان اشاره کرد رتبه آن در بین کاربران، رابط کاربری مطلوب، داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل، عمومی و فراگیر بودن ، ارائه ویژگی های متفاوت برای مشاغل مختلف و … اشاره کرد که ابزار مطلوبی برای بازاریابان جهت افزایش فروش میباشد.

2. سایت دیجی کالا

سایت همکاری در فروش دیجی کالا
افزایش فروش با دیجی کالا

دیجی کالا یک سایت مشهور در بین کاربرانی ایرانی است. این سایت با ایجاد قابلیت همکاری در فروش به فروشگاه ها و فروشندگان کمک می کند تا محصولات خود را در این سایت هم به فروش بگذارند و با سیستم حمل و نقل اختصاصی خود محصولات فروخته شده را برای کاربران خود به تمام نقاط کشور ارسال کند.

شما به راحتی میتوانید با ثبت نام در سایت دیجی کالا، محصولات خود را علاوه بر فروش مستقیم در فروشگاه خودتان، در سایت دیجی کالا هم بفروشید و از این طریق یک بازار بزرگتری برای خود ایجاد کنید.

3. سایت شیپور

سایت همکاری در فروش شیپور
فروش بیشتر با شیپور

شیپور نیز یکی از سایت های همکاری در فروش است و با امکاناتی که دارد میتوان با ثبت آگهی در آن کالا یا خدمت خود را معرفی کرد. شیپور هم از سایت های تبلیغاتی پر بازدید ایرانی بوده و دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون میباشد. امکان ایجاد فروشگاه، داشتن دسته بندی و ویژگی های خاص برای مشاغل، امکان ثبت لینک، رتبه سرچ بالا و … از امکانات و ویژگی سایت شیپور بوده و کمک بسزایی در افزایش فروش مجموعه های خدماتی و تولیدی خواهد کرد.

4. سایت ترب

سایت همکاری در فروش ترب
افزایش فروش و برندینگ با سایت ترب

ترب یکی از سایت های همکاری در فروش محبوب در بین کاربران است. وجه تمایزی که ترب بر آن تاکید ویژه ای دارد، امکان مقایسه قیمت است. به این صورت که شما، زمانی که به عنوان یک فروشگاه در ترب ثبت نام می کنید، ربات های ترب محصولاتی که در سایت شما قیمت پایین تری دارند را در سایت خود معرفی می کند. اگر در فضای رقابتی محصول شما قیمت کمتری داشته باشد مشتریان از شما خرید می کنند و همچنین با تغییر قیمت در سایت شما، قیمت محصولات شما در سایت ترب نیز به صورت خودکار تغییر می کنند.

5. سایت باسلام

با سلام هم یکی از سایت های همکاری در فروش است که با ایجاد غرفه برای شما کمک میکند تا از هر نقطه کشور محصولات خود را معرفی نمایید. شما در غرفه خود می توانید محصولات خود را به نمایش گذاشته، مشتریان به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند و هر سوالی که داشته باشند را بپرسند و شما در مورد آن توضیح دهید تا از این طریق فروش محصولات خود را افزایش دهید.

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.