جریمه گوگل: اسپم محتوای هک شده

آنچه در این مطلب میخوانید:
جریمه گوگل: اسپم محتوای هک شده

جریمه گوگل بر اثر اسپم محتوای هک شده

جریمه اسپم محتوای هک شده به یک دلیل به اسپم تولید شده توسط کاربر شباهت دارد: این وب سایت در معرض خطر است که توسط اسپمرها مورد سوء استفاده قرار گرفته تا محتوای مخرب و یا غیرمرتبط را بدون رضایت مالک وب سایت تزریق کند. باز هم، پیام گوگل شامل یک URL نمونه است، که سرنخی برای شروع تحقیقات و نوع محتوای مورد نظر برای پاک کردن سایت هرزنامه است.

با این حال، دو تفاوت مهم بین هرزنامه هک شده و هرزنامه تولید شده توسط کاربر وجود دارد.

  • جریمه اسپم محتوای هک شده به سایتهایی که توسط کاربران هدایت نمی شوند اعمال می شود و جایی که آسیب پذیری ناشی از اجرای کیفیت پایین نیست، بلکه امنیت کافی نیست.
  • نتیجه اقدام اسپم محتوای هک شده، یک برچسب برجسته در SERPها است، هشدار به کاربران از تهدید احتمالی ممکن اگر آنها جرئت کنند و وب سایت را باز کنند. این بدان معنی است که به طور حتم ضرر بادوام ترافیک کاربران از نتایج جستجوی ارگانیک گوگل می آید.

در این مثال، گوگل تعدادی دستیار (کمک) برای وبمسترانی که قبلا با این بحران روبرو نشده اند، فراهم کرده است. اما در نهایت، باید یک راه حل دائمی توسط وبمستر شناسایی شود. حذف محتوای مخرب و پاک کردن آن به تنهایی اثر مطلوبی نخواهد داشت مگر اینکه بخش آسیب پذیر به طور اساسی شناسایی و حذف شود. پس از اصلاح یا حذف بخش آسیب پذیر، همانند تمام موارد قبلی، قدم بعدی ارسال درخواست بازنگری است. پس از آن گوگل برچسب هک شده را از نتایج جستجو SERP حذف می کند.

جریمه گوگل: اسپم محتوای هک شده

جریمه گوگل: اسپم محتوای هک شده

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط