رفع جریمه گوگل: هرزنامه های کاربران

آنچه در این مطلب میخوانید:

راهکار مقابله با جریمه گوگل بر اثر هرزنامه های کاربران

هرزنامه تولید شده توسط کاربران موضوعی است که برای وبسایت های بزرگ و کاربر محور اتفاق می افتد همانند انجمن ها و یا فروشگاه های بزرگ اینترنتی که کاربران بسیاری با وب سایت تعامل دارند. اگر این جریمه اعمال شود، نشان دهنده این است که سایت توسط اسپمرها و سئوی کلاه سیاه استثمار شده است. در اینجا گوگل از مالک سایت به طور جدی درخواست می کند که آیا راهنمای وبمستران را در وب سایت خود اجرا کرده است یا خیر؟

این پیام معمولا حاوی یک URL نمونه است که هرزنامه تولید شده توسط کاربر شناسایی شده است. بر این اساس، جریمه گوگل یعنی حذف از نتایج جستجوی گوگل، تنها محدود به URL دقیق و دایرکتوری ذکر شده است.

در عین حال که  این مورد ممکن است هزینه زیادی برای شما نداشته باشد و کوچک به نظر برسد اما مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنید. سایت هایی که تحت تاثیر هرزنامه های تولید شده توسط کاربران قرار می گیند اغلب تعداد بسیار زیادی پیام های اسپم از سمت کاربران تولید می شوند دریافت می کنند، حتی در صفحاتی که توسط گوگل شناسایی نشده اند. اگر این آسیب پذیری مورد توجه قرار نگیرد، احتمال این وجود دارد که گوگل برای محافظت از کاربران کلیه صفحاتی که اسپم تولید توسط کاربران را دریافت می کنند، را از نتایج جستجوی گوگل حذف کند.

گوگل در چندین موقعیت، راهنمای جامعی برای محافظت وب سایت ها از اسپم های تولید شده توسط کاربران از طریق Webmaster Central Blog فراهم کرده است، که بسیار مفید و کاربردی است. نادیده گرفتن هر کدام از پیام های جریمه دستی گوگل که به طور خاص برای شما ارسال می شود، هرگز ایده خوبی نیست، و یک استراتژی خطرناک در مورد هرزنامه تولید شده توسط کاربران است. واقعیت این است که اگر شما پیامی دریافت کرده اید نشان می دهد که گوگل سایت شما را مفید ارزیابی کرده اما در مورد آن اهمال کرده اید. بنابراین گوگل به منظور کمک این مسئله را به شما اخطار می دهد.

حل مسئله هرزنامه تولید شده توسط کاربران اغلب یک چالش فنی است و در مقایسه با دیگر جریمه های انجام شده توسط گوگل، نسبتا ساده است.

رفع جریمه گوگل: هرزنامه های کاربران

اقدامات امنیتی زیر باید در نظر گرفته شود و یا در صورت لزوم اجرا شود:

  • اطمینان حاصل کنید که اسکریپت نوشته شده برای فروم به رزورسانی شده، به خصوص با توجه به دستورات امنیتی که صادر شده است.
  • برخی کلمات نادرست و نامناسب را در لیست سیاه پیام های سایت قرار دهید و این لیست را با توجه به پیام هایی که روزانه دریافت می کنید، به روز کنید.
  • اکانت ها و یا آی پی هایی که در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از پیام ها را ارسال می کنند شناسایی کنید و محتوای پیام هایش را بررسی کنید.
  • برای اعضای جدید انجمن ها محدودیت اعمال کنید و موضوعاتی که توسط اعضای جدید ایجاد می شوند را بررسی کنید. پس از اینکه متوجه شدید آنها قابل اعتماد هستند محدودیت را لغو کنید.
  • توانایی لینک کردن را برای کاربران محدود کنید. امکان لینک کردن را به طور کامل حذف نکنید و تنها اجازه دهید که محتوای امن و مطمئن را نشر دهند.
  • اگر به کابران اجازه گذاشتن لینک را می دهید تمامی لینک ها را به حالت nofollow منتشر کنید.
  • کامنت ها و یا موضوعات انجمن را بعد از یک دوره زمانی مشخص ببندید، چرا که بعد از اینکه بحث در انجمن تمام شد پس از آن پیام هایی که ارسال می شود غالبا هرزنامه هستند.

رفع جریمه گوگل: هرزنامه های کاربران

تمامی این کارها برای این است که بتوانید رتبه خوبی در گوگل کسب کنید و به یک برند اینترنتی تبدیل شوید و بتوانید به بهترین شکل با کاربران خود تعامل داشته باشید.

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.