رفع جریمه گوگل-ساختار داده نادرست

آنچه در این مطلب میخوانید:
رفع جریمه گوگل: ساختار داده نادرست

رفع جریمه گوگل بر اثر ساختار داده نادرست

ساختار داده به معنی رعایت اصول و قوانین وبمستر گوگل، در نشر محتوا در وب سایت است. به طوری که موتورهای جستجو بر  اساس این قواعد بتوانند به راحتی این محتوا و مفاهیم را درک کنند و در نتایج SERP نمایش دهند. اگر ساختار داده به درستی اجرا شود، می تواند با یک نمایش چشمگیر به عنوان یک rich snippet ، لیست SERP را افزایش دهد. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از rich snippet را مشاهده کنید.

رفع جریمه گوگل-ساختار داده نادرست

رفع جریمه گوگل-ساختار داده نادرست

انتظار بدست آوردن یک rich snippet، به خصوص در ساختار درست رقابتی،  اغوا کننده است، به همین دلیل کاربران تلاش های زیادی در این زمینه انجام می دهند تا ساختار داده ای غنی داشته باشند. اگر توجه کنید، گوگل برای شما پیامی ارسال کرده است که بخش های نادرست ساختار داده وب سایت را برای شما هایلایت کرده است و rich snippet های شما دیگر در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود.

فرایند بازیابی و بازبینی مشابه مراحل دیگر رفع جریمه گوگل است که پیش از این توضیح داده شده. نقص های وب سایت را مشابه انچه در اعلان گوگل آمده برطرف کنید، سند آن را برایشان ارسال کنید. باز هم تاکید می کنیم که ساختار داده نادرست برای سئو بسیار خطرناک است و در بسیاری موارد شما از نتایج گوگل حذف می کند.

رفع جریمه گوگل-ساختار داده نادرست

جدیدترین مطالب
خدمات ما
اطلاعات تماس
شماره همراه

09158983103

شماره همراه پشتیبانی فنی

09152259192

آدرس ایمیل

info@mashhadseo.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.